31.03.2015

Umiejętność ~ Fizyk

Hej!

Przed chwilą napisałam o umiejętnościach: Druid, 
aby nadrobić zaległości.


Umiejętność: Fizyk :)

Fizyk
Umiejętności przydatne dla osób, które (podobnie jak w poprzednim przypadku) w nieco inny sposób chcą podejść do gry i urozmaicić rozgrywkę.




http://i.imgur.com/VssTDE2.png Piętro 1 - Umiejętność 1 - Złośnik
      1 poziom - Kiedy się złościsz, 1 mysz(y) obok ciebie zacznie płakać.
      2 poziom - Kiedy się złościsz, 2 mysz(y) obok ciebie zacznie płakać.
      3 poziom - Kiedy się złościsz, 3 mysz(y) obok ciebie zacznie płakać.
      4 poziom - Kiedy się złościsz, 4 mysz(y) obok ciebie zacznie płakać.
      5 poziom - Kiedy się złościsz, 5 mysz(y) obok ciebie zacznie płakać.
Zmuś pobliskie myszki do płaczu wykonując animację gniewu. :(

http://i.imgur.com/9NMXcI7.png Piętro 1 - Umiejętność 2 - Recykling

      1 poziom - Usuwa wybrany gwóźdź. Można użyć 1 raz(y).
      2 poziom - Usuwa wybrany gwóźdź. Można użyć 2 raz(y).
      3 poziom - Usuwa wybrany gwóźdź. Można użyć 3 raz(y).
      4 poziom - Usuwa wybrany gwóźdź. Można użyć 4 raz(y).
      5 poziom - Usuwa wybrany gwóźdź. Można użyć 5 raz(y).
Możesz pozbyć się niechcianego gwoździa używając właśnie tej umiejętności. Aby to zrobić, wybierz przedmiot z ekwipunku szamana i przywołaj na niechcianym gwoździu w zasięgu przywoływania.

http://i.imgur.com/xiYAWhB.png Piętro 2 - Umiejętność 3 - Antygrawitacja

      1 poziom - Wyłącza grawitację dla wybranego przedmiotu. Można użyć 2 razy.
      2 poziom - Wyłącza grawitację dla wybranego przedmiotu. Można użyć 4 razy.
      3 poziom - Wyłącza grawitację dla wybranego przedmiotu. Można użyć 6 razy.
      4 poziom - Wyłącza grawitację dla wybranego przedmiotu. Można użyć 8 razy.
      5 poziom - Wyłącza grawitację dla wybranego przedmiotu. Można użyć 10 razy.
Użycie tej zdolności sprawi, że obiekt będzie lewitował jak w próżni. Będzie można go posłać w powietrze oraz obracać bez większego wysiłku. Aby to zrobić, wybierz ikonę przedmiotu z ekwipunku szamana i przywołaj na wybranym przez ciebie szamańskim przedmiocie.

http://i.imgur.com/yZjFdVa.png Piętro 2 - Umiejętność 4 - Turlanie

      1 poziom - Pozwala turlać się wybranej myszy. Można użyć 1 raz(y).
      2 poziom - Pozwala turlać się wybranej myszy. Można użyć 2 raz(y).
      3 poziom - Pozwala turlać się wybranej myszy. Można użyć 3 raz(y).
      4 poziom - Pozwala turlać się wybranej myszy. Można użyć 4 raz(y).
      5 poziom - Pozwala turlać się wybranej myszy. Można użyć 5 raz(y).
Tak samo jak jedna umiejętność dostała nagrodę najbardziej efektownej, ta zdecydowanie zasłużyła na nagrodę najbardziej dziwnej. Użycie zdolności pozwala na obdarowanie gracza możliwością... turlania się. Aby użyć umiejętności wybierz przedmiot z ekwipunku szamana i użyj jej w zasięgu przywoływania na pobliskiej myszy.

http://i.imgur.com/duLUH2j.png Piętro 2 - Umiejętność 5 - Singiel

      1 poziom - Usuwa połączenie z towarzyszem.
Opis mówi sam za siebie. Już nigdy nie będziesz związany z graczem na mapie z towarzyszami.

http://i.imgur.com/O2bXqWj.png Piętro 3 - Umiejętność 6 - Stop!

      1 poziom - Zamraża wszystkie myszy na 2 sekundy.
      2 poziom - Zamraża wszystkie myszy na 4 sekundy.
      3 poziom - Zamraża wszystkie myszy na 6 sekundy.
      4 poziom - Zamraża wszystkie myszy na 8 sekundy.
      5 poziom - Zamraża wszystkie myszy na 10 sekundy.
Jeśli chcesz zapanować nad swoimi uciekającymi podwładnymi - ta umiejętność jest dla ciebie Potrafi zamrozić pobliskie myszy unieruchamiając ich ruch. Mimo tego nie jest zbyt przydatna, potrafi wzbudzić agresję w niejednym osobniku. Aby skorzystać z umiejętności, przywołaj ją w zasięgu przywoływania.

http://i.imgur.com/Vn0FbTZ.png Piętro 3 - Umiejętność 7 - Taśma klejąca

      1 poziom - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 1 raz(y).
      2 poziom - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 2 raz(y).
      3 poziom - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 3 raz(y).
      4 poziom - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 4 raz(y).
      5 poziom - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 5 raz(y).
Także jedna z przydatniejszych umiejętności. Użyta na przedmiocie zapobiega jego obracaniu się. Może być bardzo pomocna w wypadku, kiedy brakuje oparcia pod przywoływaną deskę. Korzystne jest w tym wypadku jest wspomaganie przez umiejętność "Ciernie". Aby użyć tej zdolności wybierz jej ikonę z ekwipunku szamana i przywołaj na przedmiocie w zasięgu przywoływania.

http://i.imgur.com/o2goEKW.png Piętro 3 - Umiejętność 8 - Szalony naukowiec

      1 poziom - Pozwala na strzelanie kulami armatnimi w górę.
Dokładnie tak, jak mówi opis. Po osiągnięciu tej umiejętności twoje kule armatnie będą mogły być z powodzeniem wystrzelone w górę - prosto lub pod kątem. Ważna informacja: Dobrze komponuje się z umiejętnością "Lawina".

http://i.imgur.com/8uYcvKw.png Piętro 4 - Umiejętność 9 - Stan nieważkości

      1 poziom - Wyłącza grawitację na 2 sekund(y).
      2 poziom - Wyłącza grawitację na 4 sekund(y).
      3 poziom - Wyłącza grawitację na 6 sekund(y).
      4 poziom - Wyłącza grawitację na 8 sekund(y).
      5 poziom - Wyłącza grawitację na 10 sekund(y).
Dzięki temu pojedynczy skok pośle myszy w kosmos, z którego prawdopodobnie już nie wrócą. Może być przydatne tylko w konkretnych przypadkach, np. w sytuacji przejścia z jednego gruntu na drugi, który znajduje się na tym samym poziomie - kiedy myszy trafią nad przepaść, nie spadną, lecz będą unosić się w powietrzu. Potrafi zniszczyć dużo map wymagających kreatywnych konstrukcji.

http://i.imgur.com/hmtDvdu.png Piętro 4 - Umiejętność 10 - Hak

      1 poziom - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 2 razy.
      2 poziom - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 4 razy.
      3 poziom - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 6 razy.
      4 poziom - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 8 razy.
      5 poziom - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 10 razy.
Jeśli kiedykolwiek grałeś lub widziałeś taki przypadek w grze "Terraria" to z pewnością od razu będziesz wiedzieć o co chodzi. Ta umiejętność pozwala szamanowi przyczepić się do wybranego miejsca na mapie potężnymi łańcuchami. Za każdy jeden punkt przydzielony w tą zdolność szaman dostaje możliwość przywołania pary haków, co w rezultacie skutkuje 10 łańcuchami przy maksymalnie rozwiniętej umiejętności. Łańcuch znika po 10 sekundach. Aby go użyć - wybierz przedmiot z ekwipunku szamana i przywołaj w zasięgu przywoływania. Aby uwolnić się z łańcuchów naciśnij klawisz kucnięcia.

http://i.imgur.com/PxU9CI0.png Piętro 4 - Umiejętność 11 - S

      1 poziom - Tworzy obiekt w kształcie litery S.
Kolejny dodatkowy budulec dla szamana. Może być przydatny w niektórych sytuacjach.

http://i.imgur.com/YdcbKbK.png Piętro 5 - Umiejętność 12 - Turbo

      1 poziom - Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku. Można użyć 1 raz(y).
      2 poziom - Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku. Można użyć 2 raz(y).
      3 poziom - Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku. Można użyć 3 raz(y).
      4 poziom - Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku. Można użyć 4 raz(y).
      5 poziom - Tworzy znak przyspieszający myszy w dowolnym kierunku. Można użyć 5 raz(y).
Działa podobnie do żetonu przyspieszającego z umiejętności "Dodatkowa szybkość", ale z tą różnicą, że może być dowolnie obrócony nadając prędkości w wyznaczonym kierunku.

http://i.imgur.com/dX32beo.png Piętro 4 - Umiejętność 13 - Łańcuch

      1 poziom - Łączy dwa obiekty łańcuchem. Można użyć 2 razy.
      2 poziom - Łączy dwa obiekty łańcuchem. Można użyć 4 razy.
      3 poziom - Łączy dwa obiekty łańcuchem. Można użyć 6 razy.
      4 poziom - Łączy dwa obiekty łańcuchem. Można użyć 8 razy.
      5 poziom - Łączy dwa obiekty łańcuchem. Można użyć 10 razy.
Podstawowa umiejętność kreatywnego lub trollowatego szamana. Pozwala połączyć ze sobą dwa przedmioty (permanentnie) lub złączyć jeden przedmiot z myszą (połączenie zostaje na 10 sekund). Aby z niej skorzystać - kliknij ikonę umiejętności, przywołaj ją na pierwszym obiekcie, kliknij na ikonę ponownie i przywołaj na drugim obiekcie. To działanie zużyje tylko jedno użycie przedmiotu. Nie da się połączyć więcej niż dwóch przedmiotów/myszy do siebie.

http://i.imgur.com/HTNjAq9.png Piętro 4 - Umiejętność 14 - Rekompensator

      1 poziom - Tworzy bardzo dłuuugą deskę.
Opis przedstawia dokładny cel umiejętności - przywołanie bardzo długiej deski. Po rozdaniu punktu w tę umiejętność szaman będzie miał do dyspozycji tyle desek, ile tylko zapragnie. Umiejętność bardzo przydatna w połączeniu ze zdolnością "Taśma klejąca".

http://i.imgur.com/M8CZJce.png Piętro 5 - Umiejętność 15 - Krótkie spięcie

      1 poziom - Każda śmierć myszy tworzy na dole mały elektryczny łuk, od którego mogą się odbić pozostałe myszy.
Połączenie sposobu wykorzystania umiejętności (bańki) i sprężyn (działanie). Kiedy mysz umrze tworzy w miejscu śmierci łuk elektryczny, pozwalający na odbicie się od niego innych graczy po wejściu z nim w kontakt. Rozumiecie? 


~Dominika






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz