10.07.2014

Event Rybny w TfM

Zaś bawiłam się w projektanta ;_;

To było straszne ;d

Do rzeczy w TfM pojawiło się w menu " Ekwipunek "





Ja jeszcze w ogóle nie byłam na evencie rybackim i mam okazje zobaczyć o co w  nim chodzi ;**

Moje Eq jest puste , ale to nic jeszcze będę miała pełne i będziecie zazdrościć xd 

Co do tego Eventu 

Gdy logujemy się do gry zmienia nam się tło raz na główny obrazek , raz na plaże . Trochę jak gif :D

LIST OD SYDOLINE

Sprawdziłam, czy Sydoline czegoś nie napisała i jest! (nie jestem dobra z angielskiego, dlatego skorzystałam z translatora, za wszystkie błędy przepraszam. Poprawcie mnie, a wtedy zmienię na dobre tłumaczenie)

Amazonia, cierniowy krzak, 8 lipca 
Jestem zmęczony, nie mam więcej sera i moje uszy bolą. Powinienem był wiedzieć, że zapach sera był pułapką. Tubylcy goni mnie godzinami. Udało mi się ukryć w tym buszu, ale jestem zbyt zmęczony, żeby iść dalej. Słyszę chrzęst liści pod nogami, są coraz bliżej i bliżej. Moja biedna kryjówka nie chroni mnie na długo. 

Wiem, że jestem o krok od znalezienie relikwii. Czuję to. Jestem pewien, że zawierają ukrytą moc. Legendy mówią o nim. 10 relikwii zostało zniszczonych, a ich utwory były rozproszone pod wodą. Zaprawdę, zbierając wszystkie kawałki tej samej relikwii powinien ujawnić swój sekret. 

Przez mojego dochodzenia, jakie oznaczonymi 5 Szukaj obszary na tej mapie. Jestem przekonany, że mamy do połowów na punkty wodne tam. 

Ci, podróżnik, kto czyta te słowa, jeśli znajdziesz ten dziennik oznacza to jestem zagubiony. Znaleźć fragmenty relikwii i odbudować je. 

Wszystko zależy od Ciebie. 

No więc przepraszam jeszcze raz za błędy , ale lepiej idzie mi z Hiszpańskiego , Włoskiego i Portugalskiego niż Angielskiego xd Dlatego ledwo co zdałam *0* ;** .. Echh jeszcze matma ;_; 


Explorers przewodnika: 

• To wydarzenie jest 5 różnych map. Mapy te będą grać we wszystkich vanilii i zwykłe pokoje. 
• Użyj ↓ do ryb w punktach wody. 
• Można łowić ten sam kawałek kilka razy. Można handlować nimi z innymi graczami. 
• Istnieje w sumie 10 relikwii każdy składa się z 10 sztuk. 
• Można znaleźć w menu inwentarza. Sztuk tych samych zabytków są reprezentowane przez ten sam kolor tła. 
• Impreza potrwa do 1 września!

CO MOŻNA WYŁOWIĆ

Łowi się rzeczy za pomocą kliknięcia strzałki w dół. 
Wyłowić można:
  • serki 
  • relikwie (jeśli złowi się tą samą część relikwii, to można z graczem wymienić się na inną)
  • fajerwerki (można potem je puszczać w czasie gry; można się nimi wymieniać)
  • piłki (to samo jak z fajerwerkami)
  • rozdymki
  • spray

RZECZY W SKLEPIE




MAPKI

Mapki są standardowo, co około 40 minut (20 mapek).








TYTUŁY I ODZNAKI

«Tonnerre de Brest» - przejdź mapkę ze statkiem
«All Aboard» - zdobądź wszystkie relikwie A
«Best Trainer» - zdobądź wszystkie relikwie B
«In
diana Mouse» - zdobądź wszystkie relikwie C
«What the Fish» - zdobądź wszystkie relikwie D
«Fromagic» - zdobądź wszystkie relikwie F
«Yeeehaaaa!» - zdobądź wszystkie relikwie G
«Herp Derp» - zdobądź wszystkie relikwie I
«Capitan Nemouse» - zdobądź wszystkie relikwie J



 - zdobądź wszystkie relikwie H
Zdjęcia wziełam z Google
Męczące , ale dla was wszystko ;**

Buziak Miśka , Domi ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz