29.05.2014

Divine Mode - Tryb Bogów xd

Ostatnimi czasy do Transformice wprowadzono mowy tryb - Divine mode. W ten sposób, kiedy jesteśmy szamanem budowanie staje się coraz trudniejsze, a co za tym idzie - jest ciekawiej. 

         Normal mode

  Hard mode

    Divine mode

Nowy tryb jest o wiele trudniejszy od innych trybów. Nie możemy używać:
  • czerwonego gwoździa
  • żółtego gwoździa
  • totemu
  • ducha
  • chmury
Kiedy klikniemy na piórko obok szarego klucza, będziemy mogli odblokować nowy tryb grania. Niestety, ale trzeba mieć uratowanych 5000 mysz w Normal trybe i 2000 na Hard mode, aby móc wypróbować nową opcję :) 

Jest to naprawdę trudny tryb grania i trzeba być dobrze wyszkolonym żeby pomagać w tym trybie 

  • Normal mode - Normalny tryb
  • Hard mode - Trudny try
  • Divine mode - tryb bogów xd
Nie mam jak wam pokazać zdjęć ponieważ nie znam nikogo z tym trybem , a większość myszek ma w dupie kulturę :d

Ale specjalnie dla was grzebałam w gogle i grzebałam , aż coś znalazłam



Chciałam znaleźć obrazki , w których jest pokazane mniej więcej coś o co mi chodziło ..

Nie które były z innego bloga , ale TYLKO ZDJĘCIA i za ZGODĄ :D

 
 

:P


Dodatkowo za uratowanie jednej myszy w Divine mode (w zależności od poziomu jaki mamy), dostajemy określoną ilość punktów. Od 15 wzwyż. Doszły także nowe tytuły:

Smart - Uratuj 500 mysz w Divine mode
Scientist -  Uratuj 2,000 mysz in Divine mode
Mice's friend - Uratuj 4,000 mysz in Divine mode
Professor - Uratuj 7,000 mysz in Divine mode
Designer - Uratuj 10,000 mysz  in Divine mode
Mysterious - Uratuj 14,000 mysz in Divine mode
Shamazing - Uratuj 18,000 mysz in Divine mode
Cheese Detector - Uratuj 22,000 mysz in Divine mode
The Brain - Uratuj 26,000 mysz in Divine mode
Majestic - Uratuj 30,000 mysz in Divine mode
Divinity - Uratuj 34,000 mysz in Divine mode

Dominika ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz