11.05.2014

Plemię :)

Hejoo nie dawno założyłam swoje Plemię "Gwardia Gumisiów" 

Plemię jest bardzo świeże - Smutno mi xD 


1 zaproszona myszka dostanie najwyższą range jaka jest możliwa lub taką range jaką se zażyczy :)


Jak macie w samej nazwie plemię jest o Gumisiach :P


A Nazwy rang są imionami Gumisiów :D 

Więc ustawiłam je tak jak jest w wiosce Gumisiów ( Czyli ważności pracy itp. )
Najwyższą rangą jest Gumiś Grafi :P
Oczywiście Główną range mam na razie tylko ja : Król Gumisiów :D
To się zmieni , gdy będzie dużo myszek w plemieniu.

Myszka która jest świeża w plemku ( nowa myszka )Ma range : Ciamajda Zami 



O to jak założyć plemię !!!



Plemię nie jest trudne do założenia :)
Wręcz jest bardzo proste :P
1. Gdy jesteśmy w plemieniu lepiej się usuńmy :D

2. Wchodzimy w menu : klikamy PLEMIĘ 

3.Wybieramy nazwę dla plemienia Uwaga założenie plemienia kosztuje 500 serków !


4. Ustawiamy Rangi . Można też zmienić ich nazwy oraz dodać nowe rangi :D

5.Ustawiamy wiadomość Powitalną 

6. Ostatni krok to zapraszać jak najwięcej myszek !

POWODZENIA !

~ Dominika 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz