1.08.2014

Opis gry NekoDancer

Joł

Dzisiaj poznałam nową grę Atelier801 - NekoDancer. Jesteśmy tam kotem, a naszym zadaniem jest wykonanie wszystkich kroków w tańcu odpowiednio.


Ogólnie gra polega na klikaniu strzałek w odpowiednim momencie, wciskając strzałki także poruszamy naszą postacią - lewo w lewo (2 pozy), w górę - wypina się w górę (2 pozy), w dół - kuca (2 pozy), w prawo - w prawo (1 poza).


Gra jest zdecydowanie trudniejsza od transformice. Nie dość, że są 3 tryby trudności, to jeszcze czasem trzeba kliknąć 2 lub 3 strzałki jednocześnie. Ma ona jednak swoje dobre strony - pomiędzy trybami mam freestyle (możemy tańczyć dowolnie) i dostajemy 100 pieniędzy (nazwa mi nieznana) na start.


W grze pojawia się także sklep - Możemy kupić futerko, bluzkę, spodnie, oczy, okulary. niektóre rzeczy mamy na początku.


Według mnie gra jest kiepska. Ale ja tak uważam, możecie mieć inne zdanie


Wasza Rox

2 komentarze:

  1. Anonimowy09:38

    Ja uwielbiam Nekodancer, i jeszcze jestem w nim dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nekodancer gram godzinami mój nick Hardcorepika

    OdpowiedzUsuń