19.04.2014

7 Ładnych strojów w TfM

Kreacje

Cześć myszki. Dzisiaj temat: Kreacje!

   Każdy ma swój styl. Ktoś lubi mieć tasak w pyszczku, ktoś woli koronę na głowie, a ktoś inny marzy żeby w Transformice pojawiły się szpilki do kupienia. Tak, każdy jest inny, jednak mimo to pomyślałam, że chociaż jedna myszka z każdego roomu na Tfm, nie ma pomysłu na ubranie. W takim wypadku, chciałam się z Wami podzielić kilkoma propozycjami na wdzianko. Tam, gdzie napisane jest, że ubranie noszone jest przez jakąś myszkę : widziałam. Tam gdzie nie ma takiej informacji, kreacje są wymyślone przeze mnie. :)

1




 Ubranie to, często noszone jest przez myszkę: Totentypek. To tylko włosy i diament na ogon, jednak ten strój bardzo mi się podoba.

2


Prawie tak samo ubrana była myszka: Rishiaa na konkursie na najlepszy strój sylwestrowy. Kokarda, opaska włosy - to niby standard, jednak gepardzi fur i customize przedmiotów, czyni te wdzianko na prawdę uroczym!

3


 Kiedyś taki strój miała na sobie myszka: Villciaa. Jest ładny. Bez chustki (szyja), strój również jest piękny, jednak bardziej delikatny.

4


 Moim zdaniem bardzo ładna kreacja, można myszkę tak ubierać nieustannie, i zmieniać tylko kolor. Różowy, czerwony, błękitny itp. Cudnie!

5


Trochę dziwna, jednak wydaje mi się, że nie jedna myszka, skorzystałaby z okazji na założenie jej :P

6

 Strój trochę standardowy, jednak bardzo ładny. Na ogonku jest diamencik w razie czego :>

7

 Dla kogo, jak dla kogo, ale dla mnie bosko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz