2.04.2014

Zdjęcie z Gry TransForMice :) (Aktualizacja)


Kolejne zdjęcie z TfM . Tym razem zrobiłyśmy myszkowego facepalm'a xD. Te zdjęcie również było robione w naszym pokoju hotelowym ;) 
Więc nadrabiam posty , po prostu jestem bardzo tym wszystkim podniecona i dla tego pisze te wszystkie posty co 5 sekund xD. 

Chocoledxd (Baryłka) ~ To ja 


! ;*


Roxieana (Omelettovore) ~ To jest Dupcia Roki xD


~ Niestety naszej Wikusi nie ma ;C








O tu się Wiki schowała ! xD 


Kicaleczka (Stylowa Myszka)- Wikusia sexi dupusia ! xD 

Jestem też ja i Roki.


Na tym obrazku ( Przypominam , że to są obrazki z gry Transformice )
.. są Roki i Wiki robią sobie HOUSE PARTY !!!

Oraz ostatnie zdjęcie z ... ? .. Z Jani ( przyjaciółki z gry :) ) Oraz z dupcciąą  Roki ;* Które śmieją się ze mnie jak zwinnie wywijam bioderkami. W ogóle te wszystkie zdjęcia były robione w "Chatce Plemiennej" ~ Dragon-mice Champions, nasze plemię ;) ( nawet nie wiecie jakie to trudne wywalczyć sobie pokój w Hotelu !!! xD )

~ Zdjęcia robiła Roksana. Wzięłam z jej strony ;) Oczywiście za jej zgodą ;**

1 komentarz: