16.04.2014

Nowy wygląd okna głównego gry + co do czego na oknie głównym xD

Cześć,

Chciałam dzisiaj pograć w naszą grę (i napisać post o czymś innym), ale postanowiłam że będę aktualna i napiszę o tym :3

A mianowicie, administratorzy zmienili okno główne gry!

Wygląda ono teraz tak. Zaznaczyłam też niektóre części:

Graj jako gość/załóż konto - sami wiecie :p
Logowanie - kto nie wie ten nwm kim jest xd
Logo gry i liczba graczy - baa
Fur na promocji :3
Ustawienia: muzyka, dźwięki, odgłos dzwonka na rozpoczęcie każdej rundy, fullscreen (pełny ekran)
Obrazek xd
Serwer-w tym języku będą napisy typu sklep itd. 
Po kliknięciu będziemy przekierowani do pobrania gry na komputer xD

Może nie widać niektórych części...ale to nic :3

Mi się podoba, a wam? Co o nim myślicie? Odpowiecie mi w komentarzu?

Postrufga xd

Reksona (niezawodna ochrona [LoL xd])

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz