28.04.2014

Ważna INFORMACJA!!!

Hejo ! . Dużo osób pyta się czy mogą dołączyć do bloga :P 

Odpowiedź jest prosta "Janisala" jest prawdopodobnie ostatnią osobą zaproszoną do współpracy na blogu ;d

Fakt powiedziałam "prawdopodobnie" Bo gdyby był jakiś kryzys ( jakich na razie nie mamy )To wtedy bym myślała nad zapraszaniem do współpracy na blogu. Pytacie się też kto jest adminem :P od szafy graficznej itd.. Administratorem jestem Ja (Miyuki Ayumi) tak jak od szafy graficznej , która nie jest jakoś specjalnie trudna XD. Muzyka i Chat też dodałam ja po po prostu tylko ja mam takie możliwości , a inni piszą posty i jak mają jakieś pomysły na temat bloga to staram się je spełniać , ale wy też macie jakieś pomysły i  sorry ale - NIE . Po prostu nie jest nam to potrzebne , ale nie martw cię się bo każdy z wasz pomysł zapisuję na kartce i czasami se je czytam i myślę czy bym je dodała , ale jednak nie; sorry ;d Może kiedyś .. nawet na pewno kiedyś :D . Teraz mały wykres (tak jakby ) o blogu :D


Nazwa
Kim Jest ?
Możliwości
Poczta
Miyuki Ayumi
Administrator
Wszystko
misia44@onet.pl
Janisala
Autor
Posty
ludmila.2004@o2.pl
Roxieana
Autor
Posty
~
Wiktoria
Autor
Posty
~

~ Dominika *^*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz